Susisiekite su mumis jums rūpimais ir aktualiais klausimais

    Dažniausiai užduodami klausimai

    Kur Roko virtuvė pristato prekes?

    Roko virtuvė siunčia prekes visoje Lietuvoje.

    Taip pat prekes siunčiame į užsienio šalis, pristatymo mokestis kiekvienam užsakymui skaičiuojamas individualiai nuo jo svorio ir  šalies į kurią pristatoma. Norėdami atlikti užsakymą į užsienio šalį, susisiekite asmeniškai.

    Kokie yra prekių pristatymo būdai?

    Galite pasirinkti prekių pristatymą į namus, artimiausią Omnivos paštomatą arba atsiimti užsakymą viename iš Roko virtuvės restoranų.

    Prekių atsiėmimas paštomate arba pristatymas kurjeriu į namus kainuoja 4,99 e.. Atsiėmimas restoranuose yra nemokamas.

    Roko virtuvė pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. Užsisakius prekių už tam tikrą sumą, prekės gali būti pristatomos nemokamai.

    Per kiek laiko prekės paruošiamos išsiuntimui ir pristatomos Jūsų nurodytų adresu?

    Priklausomai nuo užsakytų prekių, jų gaminimo specifikacijos, prekės pagaminamos ir paruošiamos išsiųsti per 1-5 d.d..

    Prekės dažniausiai pristatomos per 1-3 d.d..

    Noriu atšaukti užsakymą, kaip tai padaryti?

    Norėdami atšaukti užsakymą, kreipkitės telefonu +370 602 70076  arba elektroniniu paštu erokovirtuve@gmail.com.

    Ką daryti, jei aš pasirinkau prekių atsiėmimą restorane, bet vis dėlto noriu, kad prekės būtų pristatytos į namus ar paštomatą?

    Prašome kreiptis telefonu +370 602 70076  arba elektroniniu paštu erokovirtuve@gmail.com. Atkreipiame dėmesį, kad turėsite sumokėti papildomą sumą už pristatymą, o pakeitimai bus patvirtinti tik atlikus mokėjimą.

    Ar įmanoma prekes užsakyti prieš kelias savaites?

    Taip, atliekant užsakymą, komentarų skiltyje nurodykite datą kuriai pageidautumėte gauti savo užsakymą. Roko virtuvės komanda pasistengs, kad norimas prekes gautumėte kaip įmanoma tiksliau, pageidaujamai datai. Atkreipiame dėmesį, jog pristatymo terminas taip pat priklauso nuo siuntų gabenimo tarnybos (šventiniu laikotarpiu pristatymo terminas dažniausiai užtrunka nuo iki 5 d.d.).

    Kaip galiu sužinoti prekių užsakymo būseną?

    Prekių užsakymo e-parduotuvėje būseną matysite prisijungę prie savo paskyros.

    Ar galima papildyti jau pateikto užsakymo prekių krepšelį?

    Taip, dėl užsakymo papildymo prašome kreiptis telefonu +370 602 70076  arba elektroniniu paštu erokovirtuve@gmail.com.

    Kiek laiko galioja Roko virtuvės gaminiai?

    Didžioji dalis parduodamų prekių gaminamos po užsakymo ir galioja individualiai. Atkreipiame dėmesį, jog mūsų gaminamose prekėse nenaudojami jokie konservantai, tad galiojimo laikas yra neilgas.

    Atkreipiame dėmesį, kad tokios prekės kaip pyragai nuo pagaminimo laikant ir transportuojant tinkamomis sąlygomis galioja apie 2 savaites. Tokiems gaminiams kenkia temperatūrų skirtumai, tad gavus užsakytas prekes rekomenduojame suvartoti kaip įmanoma greičiau, o nesuvartojus laikyti tamsioje ir vėsioje vietoje, išpakuoti, kad nesirinktų kondensatas.

    Liofilizuoti gaminiai galioja apie metus laiko. Tačiau atidarius pakuote suvartojimas per 3 dienas.

    Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti

    Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti telefonu +370 602 70076  arba elektroniniu paštu erokovirtuve@gmail.com ir tiksliai išdėstyti situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai.

    Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

    Jei pastebėjote prekių neatitikimus, reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu +370 602 70076  arba elektroniniu paštu erokovirtuve@gmail.com ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 24 val. nuo prekių pristatymo laiko.

    Kokios kokybiškos prekės yra negrąžinamos?

    Remiantis LR Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“  nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

    pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba prekės, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

    greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;

    supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

    supakuoti  vaizdo ar garso įrašai arba supakuota  programinė įranga, kuri buvo išpakuota po pristatymo;

    laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai.

    Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

    Už pirkinius galite atsiskaityti naudodamiesi SEB, „Swedbank“, „Danske Bank“, „Nordea“ arba „DnB“ bankų elektroninėmis atsiskaitymo sistemomis, kreditine arba debetine kortele.  Elektroniniu paštu gautą sąskaitą iki nurodyto laiko reikia apmokėti laiške paspaudus sugeneruotą unikalią nuorodą.

    Atsiskaityti už pirkinius galima kreditine arba debetine kortele, taip pat – per automatiškai sukuriamus mokėjimų pavedimus Payseros sistemoje.

    Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?

    Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į kliento nurodytą sąskaitą.

    Restoranas Roko virtuvė (Krikštėnų dvaras)

    • Darbo laikas:
    • I-VI Nedirba
    • V 10:00-18:00
    • VI 10:00-20:00
    • VII 10:00-18:00

    Restoranas Puntukas

    • Darbo laikas:
    • I-III Nedirba
    • IV 10:00-19:00
    • V 10:00-21:00
    • VI 10:00-21:00
    • VII 10:00-19:00

    Restoranas Domi

    • Darbo laikas:
    • I-IV 10:00-21:00
    • V-VI 10:00-22:00
    • VII 10:00-21:00

    Močiučių restoranas

    • Darbo laikas:
    • I-II Nedirba
    • III-V 10:00-19:00
    • VI 10:00-20:00
    • VII 10:00-19:00